esmaspäev, 30. november 2015

Alliki esimene töönädal

Tervist!

Minu praktikakohaks siin Islandil on Grand Hotel Reykjavik Spaa, mis asub 2,5 km kaugusel meie peatumiskohast.
Spaa on väga hubane, soe ja kodune. Kõikidele iluhoolitsustele, mille klient tellib lisandub ka spaa kasutamine, kus on väikesed kuumavee basseinid, saunad, pesemisruumid ning lõõgastumise alad.








Kogu kollektiiv on väga sõbralik ja abivalmis. Juba esimesest hetkest, kui oma praktikakohale jõudsin tundsin, et mind koheldakse teiste töötajatega samaväärselt.
Esimesel päeval näidati mulle spaad, kus 4 nädalat praktiseerin, tutvustati erinevaid tooteid, räägiti töökorraldusest ja kõike, mis seda hõlmab.


Esimesel nädalal sain teada, et lisaks hoolitsuste tegemisele koristavad siinsed töötajad kord nädalas spaa poolel ka pesemisruume, mida tehakse kord nädalas, igapäevaselt toimub ka puhta- ja musta pesu vahetamine.



Terve nädala jooksul sain teostada erinevaid hoolitsusi (näohooldus, maniküür, pediküür, massaaž, kehakoorimine, kulmude- ripsmete keemiline värvimine, depilatsioon), mida olen koolis õppinud nii töökaaslaste peal kui ka spaad külastavate klientide peal.







Sain ka ise tunda, kuidas teevad islandlased erinevaid hoolitsusi :)


Mulle väga meeldib minu siinne praktikakoht!
Loodan siin kogeda palju uut ja huvitavat...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar