neljapäev, 17. detsember 2015

Alliki viimane töönädal

Tsauuu kõigile :)

Minu praktika siin Islandil hakkab lõppema...
Erinevaid kogemusi olen siin Grand hotel Reykjavik spaas saanud kuhjaga.
Kokkuvõtteks võin öelda, et olen saanud praktiseerida kõike, mida soovisin ja enamgi veel :)
Juba teisest töönädalast alates olin täieõiguslik Reykjavik spaa töötaja- sain samasuguse töövormi, nagu teistel töötajatel.




Viimane nädal algas minu jaoks väga lõõgastavalt- sain tunda mõnusat Lava Shell massaaži ja massaažiga näohooldust Islandi moodi :)



Minu praktika viimase nädala puhul tegime töökaaslastega ka väikese istumise, kus vahetasime oma erinevaid kogemusi seoses iluteenindusega ning rääkisime eredamaid hetki, mis meie tööga ette on tulnud.



Kõik mu siinsed töökaaslased on hästi toredad ning võtsid mind kohe omaks.
Mõndasid meie koosveedetud hetki meenutades tuleb nii praegu kui kindlasti ka tulevikus muie näole :)
Jään igatsema oma ülilahedaid töökaaslasi...




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar